Own scannograms

Een eerder blogbericht deed me goesting krijgen in zelf doen.
Zo ben ik te werk gegaan met de scanner. Ik ben er alles gaan op leggen waar ik aan dacht.
Experimenteren en construeren.


*Klik op de afbeelding voor een groter formaat.

In deze gallerij zie je enkele resultaten. Het was niet de bedoeling er collages van te maken, maar twee beelden naast elkaar versterken elkaar meestal.
Ook is er afsnijding van de originelen (ik hecht waarde aan eigen creaties, dus ik wil niet dat de uiteindelijke werken zomaar op het internet gegooid worden. Vandaar de aanpassingen).

One thought on “Own scannograms

  1. ZOTJES! Heel deze site is super mooi! En deze met de all stars n vlinders enzo… super!

Geef een reactie

