It’s all about fashion

Voor school kreeg ik de opdracht om een kraag te te maken en een hoedje gebaseerd op één van de drie volgende stromingen: barok, surrealisme en minimalisme.
Momenteel gaat mijn voorkeur (jammer genoeg) nog naar alle drie uit.
Laat mij je voorstellen aan enkele merkwaardige kunstenaars.

– sta me toe om verdere info weg te laten en enkel te werken met beelden –Surrealisme – Elza Schiaperelli
  
 

Minimalisme – Calvin Klein
 

Barok – Jean Antoine Watteau
  

Zo behoren stromingen niet alleen tot schilderkunst, maar zo zie je maar dat zelfs modeontwerpers inspiratie halen uit de verschillende kunsttalen.

One thought on “It’s all about fashion

  1. Dat surrealisme was eigenlijk wel nog mooi gedaan :p Dat wit kleed met die rode band staat mij wel enorm aan :p

    Interessant om te bekijken, net zoals al uw andere werken!

    Blijven doorgaan!

    xx

Geef een reactie

