Nieuw experiment photomontage

Voor school werden we gevraagd een logo te maken voor een eigen bedrijf.
Ik doe niets liever bijna dan fotograferen, dus ik ben daar rond gaan werken.
Maar!
Wat krijg je als je een vrouw, wolken en een zonsondergang combineert?
En dit nog eens in combinatie met het logo?

Nog een afbeelding (ik kon het mij niet laten):
Hier zie je… jaja! Megan Fox. Natuurlijk heb ik deze madam niet persoonlijk gezien,
maar zo kan je er ook van genieten eh!

Deze is iets minder. Als ik wat meer moeite zou doen, dan zouden de schoonheidsfoutjes
er uit kunne gewerkt worden. Maar ja! Zo weinig tijd en zoveel te doen!

One thought on “Nieuw experiment photomontage

  1. Ik vind uw site echt geweldig om te lezen!😀
    Ik kan dat herlezen en herlezen en herlezen!
    Dit lezen is voor mij pure ontspanning!🙂

    Proficiat zuske met zo’n schoon werk!!

    xxx

Geef een reactie

