PlastiefolieZilverpapier

Eindelijk kwam het er nog eens van: modellen die niet wisten waar ze aan begonnen waren en zeker niet wisten hoe ze voor de camera zouden belanden.
Ik moet eerlijk zijn, ik wist ook niet echt duidelijk waar ik aan beginnen zou. (Ik hou van toeval en spontaniteit) Het enige wat ik op voorhand wist, was dat ik zilverpapier en plastiefolie wou gebruiken, dit met een sobere achtergrond en hard licht. En dit werd het ook… Spontane creaties met het aanwezige materiaal en inbreng van de modellen zelf.

Dikke merci aan de modellen Kelly, Maaike, Iris en Anaïs
! Jullie hebben dat super gedaan! Heel rustig, gemotiveerd en naturel (zonder foundation e.d.) !😀

Dit zijn enkele resultaten!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

PS: Op twee foto’s ben ikzelf ook te zien, met dank aan Anaïs en Maaike (stouterikken!)

3 thoughts on “PlastiefolieZilverpapier

  1. Sommige zijn wel hilarisch vindt je niet! Het gebruik van het zilverpapier geeft mooie reflecties op de muur en de opname van Maaike is eigenlijk één om in de Flair of in de Libelle te plaatsen omwille van het proffesionalisme. See you xXx uw nonkeltje

Geef een reactie

