Gent loves my best friend

De foto’s die je nu zal te zien krijgen, zijn al een beetje gedateerd. Ze zijn immers van twee jaar geleden. Maar toen had ik deze blog nog niet…
Wat je te zien krijgt, zijn delen van Gent, die me leuk leken om in beeld te brengen. Op elke foto is mijn beste vriendin in ‘vermomming’ te zien. Waarom heb ik dit gedaan?
Welnu, het was voor een opdracht rond een fotoboek voor Project Kunstvakken: Breng Gent in beeld met een persoonlijk voorwerk. Het werd […] met een paraplu.
Met dank aan deze anonieme en supertoffe persoon!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

2 thoughts on “Gent loves my best friend

  1. Tblijven echt superleuke fotos! Maar ik heb een foutje gevonden: “voorwerK”… Daar klopt iets niet :p Haha. xxx

Geef een reactie

