Broche Red Riding Hood/Roodkapje

Broche red riding hood Broche red riding hoodIMG_9861

Deze broche maakte ik met vilt en naaigaren en een klein beetje touw. Sinds ik in Woolf zit, ben ik vaak bezig met sprookjes en vooral dan dat van Roodkapje. Ik wou graag een roodkapje maken vanuit een cirkel, naar een ontwerp dat ik vroeger al eens maakte voor een schrinkel. Ik moet zeggen dat ze wel een beetje op een Eskimotje lijkt, maar nou ja, ze heeft geen dikke pels rond haar gezicht.
Dit is alvast de eerste broche die ik maak uit vilt en er liggen nog enkele ontwerpen klaar. Ik zal me dus niet vervelen🙂

Geef een reactie

