Tabletbag

Tabletbag_Clio A

Tabletbag_Clio A

Het was weer even geleden dat ik met een naaimachine gewerkt had. De moeder van mijn beste vriendin had gelukkig veel geduld met mij. Het was een haat -en liefderelatie met de Singer naaimachine. De ene moment stikte hij met draad, de andere keer zonder draad en dat besef je later, wanneer je denkt dat je klaar bent. Het leek op een heel geklungel, maar uiteindelijk heb ik toch besloten om voor de positieve kant te gaan, waardoor ik niet kan wachten om opnieuw iets te maken. Er was nood aan een tablethoes en ik stelde me kandidaat om die te maken. Enkele stofjes, een dikke vulling, enkele speldjes en enige tijd later mocht ik gebruik maken van een antiek model waar ik op slag verliefd op werd. Dank aan de mama van die beste vriendin😉

Geef een reactie

