Polaroidmagneten

Plots had ik het idee om mijn vriendje eens te verrassen met een klein cadeautje. Destijds had ik al eens een klein boekje gemaakt met gekke foto’s voor in zijn portefeuille, maar hij was het jammer genoeg eens kwijt geraakt. Vandaar dat ik eraan dacht om iets te maken met foto’s van ons samenzijn doorheen de jaren. Het werden dan uiteindelijk deze polaroidmagneten. Ik zocht de tekst op van een leuk liedje, waar je hart warm van wordt en maakte hiermee kleine woordjes. De tekst die je ziet op de foto’s zijn van mijn vriendje zelf. Hoe een tekst kan transformeren. Nou, ik denk dat hij er heel blij mee is🙂

Geef een reactie

