Agenda’s 2016

Het moest er weer van komen dit jaar. Ik merkte op hoe graag ik mijn agenda gebruikte en hoe hij volledig slijtageproef bleek te zijn (duwen in te kleine handtassen, laten rondslingeren, met dikke stift in markeren,…)
Het kon dus niet anders dan dat ik de kriebels te pakken zou krijgen voor een nieuwe te maken dit jaar. MAAR voor 2016 bleek het helemaal anders uit te draaien. Ik kreeg namelijk hulp van mijn creatieve en inspirerende nicht Iris (aka Siriluna – bezoek haar Etsyshop!). Zij heeft de smaak tevens te pakken en we werden bijgevolg twee handen op één buik. We naaiden, kleefden, indesignden, zochten naar leuke stofjes en prentjes (antieke chocoladeprentjes – leve de kringloopwinkel). Het werd een leuke boel, zowel de samenwerking als de boekjes zelf. Wij zijn alvast gelukkig🙂 Ditmaal kozen we voor 120g papier in crèmekleur en linten langs binnen -en buitenkant om de boel een speelse touche te geven. Iris koos voor zichzelf een gele agenda met vosjesprentje en ik koos voor oude gele bloemen met een prentje met daarop een slingerende weg. En wat volgt zijn enkele andere voorbeelden. Hoera!

One thought on “Agenda’s 2016

Geef een reactie

