Statement

Op een dag kwam mijn papa in het atelier binnen met nadien de vraag: ‘wat ben je aan het tekenen?’. Ik zei dat ik mezelf in de wildernis aan het tekenen was te midden van een woestijnlandschap. Het enige wat hij hierop kon zeggen was dat het eerder leek op een heroïneverslaafde te midden van een leegte. Nu wil ik een statement maken en bewijzen, dat het echt nog bijna overeenkomt. De ogen zijn net iets groter wel… Maar het was dan ook een dorstig zelfportret?
Ik plakte met picasa mijn pasfoto van 2016 en een fragment van de tekening uit 2012 op elkaar:
Collages2

One thought on “Statement

  1. Ik hou van de scherpe lijnen in het gezicht en hals. Ook de ogen, die combinatie maakt je tekening echt vloeiend en doordringend. Jammer dat het wordt vergeleken met junk, da’s nog net iets anders. Misschien de lijnen rond de ogen, waardoor je die indruk krijgt, iets minder lang maken? Dan komen die diepe ogen meer naar voor? Echt knap:)

Geef een reactie

