Kinderkamer interieur

Voor iemand die me nauw aan het hart ligt, mocht ik me eens volledig laten gaan voor het inrichten van de kinderkamer. Indesign en Photoshop werden mijn collage programma’s. De kinderkamer bevindt zich op de zolder en oogt op het eerste zicht niet zo ruim, maar is voor een klein kind wel de ideale speelruimte… mits een beetje puzzelwerk met de schuine muren, toch wel echt groot!

De enige vereisten die er in verwerkt dienden te worden, waren het Ikea bed en er mocht absoluut geen roze muur zijn (goed dat ze dit zeiden, want ik zou het doen!). Budgetvriendelijkheid was ook een noodzaak. Indien mensen geïnteresseerd zijn in de spulletjes: op de moodboards kan je zien waar je alles kan kopen en voor welke prijs (opgezocht in mei 2020).

Deze ontwerpen werden mijn eerste stapjes in interieurinrichting. Ik vond het een hele eer dat ik dit mocht doen en ik hoop dat zij er wat mee zijn. En misschien jullie ook?Waar gaat jullie voorkeur naartoe? Blauwgroene of gele muur? Of een combinatie van beiden?

ayla's kamer camperfoelie wordpress

Plaats een reactie